اومدم یه محصول خفن رو بهت معرفی کنم که اگه ازش استفاده کنی، دیگه دلت نمیخواد ازش دل بکنی!
ببین، این فن زیردستی شارژی A&E، مدل EM، یه چیزیه که همه رو مجذوب خودش میکنه. مخصوصاً برای ما که کارمون ظریفی و دقت بالاست، یه شاهکاره!
چرا انقدر خفنه؟
- ۸۰ وات قدرت، یعنی اصلاً حرف نداره! دیگه لازم نیست نگران باشی که پودر یا خورده های سوهان کشی پخش شه یا اذیت کنه. این فن با قدرت مکش عالی، همه چی رو میگیره زیر خودش. یه نفس راحت میکشی تو هوای پاک!
- فیلتر داره! آره درست شنیدی! این فن فیلتر داره. یعنی چی؟ یعنی هرچی غبار و ذرات ریز که موقع سوهنکشی یا کاشت ناخن ایجاد میشه، همونجا تو فیلتر گیر میکنه و وارد هوای سالن شما نمیشه. خیالت راحته که هم خودت، هم مشتریهات و هم همکارات تو هوای تمیز نفس میکشید. دیگه عطسه و حساسیت خداحافظ! 👋
- شارژیه! یعنی چی؟ یعنی لازم نیست همیشه دنبال پریز برق باشی. یه بار شارژش کن، حسابی برات کار میکنه. این یعنی آزادی عمل بیشتر، مخصوصاً اگه سالنت شلوغه یا میخوای یه گوشه دیگه کار کنی. خیلی کاربردیه!
- مدل EM، یعنی خاص! این مدل A&E طراحی مدرن و شیکی داره که به هر سالنی یه جلوه خاص میده. هم خوشگله، هم کار راه اندازه.
- کار باهاش لذتبخشه! طراحی زیردستیش باعث میشه دست مشتری راحت باشه و تو هم به همه چی مسلط باشی. دیگه گردن درد یا کمردرد الکی نداریم!