بیس ژل ناخن A&E ای اند ای حجم 15 میل
حجم
15 میل
غلظت
بالا
نیاز به UV و LED
دارد
تازگی و دوام رو به ناخنهات هدیه بده با بیس ژل A&E!
ببین، اگه دلت میخواد لاک ژل ناخنت هم خوشگل بمونه، هم کاشتت هوا نگیره و هم ناخنهات سالم بمونن، بیس ژل ناخن A&E یه محصولیه که باید حتماً امتحانش کنی! این بیس جادویی، درست مثل یه محافظ و زیرساز قوی عمل میکنه.
اصلاً این بیس ژل چیه و چیکار میکنه؟
خیلی سادهست! قبل از اینکه مواد گذاری یا ژلیش رو شروع کنی، یه لایه نازک از این بیس ژل روی ناخنهات میزنی و میذاری تو UV تا خشک شه. کارش اینه که:
- یه لایه محافظتی ایجاد میکنه: لاک ژل یا مواد مستقیماً با ناخن برخورد نمیکنه. این یعنی خداحافظی با زرد شدن ناخنها بعد از کاشت! بیس ژل مثل یه سپر عمل میکنه.
- چسبندگی لاک رو فوقالعاده زیاد میکنه: فکر کن داری یه کار هنری ظریف میکنی، اول باید یه سطح صاف و آماده داشته باشی، درسته؟ بیس ژل هم همین کار رو برای لاک انجام میده. باعث میشه لاک بهتر به ناخن بچسبه و خیلی خیلی بیشتر بمونه (یعنی دیگه خبری از لبپر شدن لاک ژل نیست!).
- ناخنها رو تقویت میکنه: فرمولاسیون این بیس ژلها طوریه که به مقاوم شدن ناخنهای ضعیف و شکننده کمک میکنه. انگار داری به ناخنهات یه ویتامین حسابی میدی!
- سطح ناخن رو صاف و یکدست میکنه: اگه ناخنهات یه کم ناهمواری دارن، این بیس ژل یه لایه صاف و یکدست ایجاد میکنه تا لاکت خیلی زیباتر و حرفهایتر به نظر برسه.
چرا بیس ژل A&E رو انتخاب کنی؟
- حجم 15 میل: این حجم عالیه! هم به صرفهست و هم تا مدتها خیالت از بابت داشتن یه بیس ژل خوب راحته.
- کیفیت A&E: این برند کیفیت بسیار خوبی داره و میتونی روش حساب کنی که ناخنهات رو خراب نمیکنه.
- نتیجه حرفهای: با استفاده از این بیس ژل نتیجه کاشتت فوقالعاده تمیز و شیک میشه.
- ماندگاری بیشتر لاک: مهمترین مزیتش همینه! دیگه لازم نیست هر روز نگران لاکت باشی.
خلاصه اینکه، اگه میخوای هم ناخنهات سالم بمونن، هم کاشتت تا آخرین روز مثل روز اولش خوشگل و سرحال باشه، بیس ژل ناخن A&E رو از دست نده. یه سرمایهگذاری کوچیک برای داشتن ناخنهای همیشه زیبا و سالمه! همین الان امتحانش کن، قول میدم پشیمون نمیشی!